Gå till innehåll

Ansök, ändra & få koll – gruppförsäkringar

Ändra & se – Mina grupp­försäkringar

Mina gruppförsäkringar – logga in

Ansök om grupp­försäkring

Ansök om gruppförsäkring – logga in

Vanliga frågor om BankID & inloggning


  • Ja, du kan logga in hos oss med BankID eller Mobilt BankID som du skaffat hos en annan bank.

    Om det är första gången du loggar in med BankID eller Mobilt BankID behöver du bekräfta inloggningen med en engångskod som du får via sms. Om du inte har registrerat ditt mobilnummer kontaktar du kundservice på 0771-55 55 00

  • Mobilt BankID kan du använda både för inloggning på dator och mobil.

    Du behöver ha följande uppgifter för identifiering redo:

    • Ditt personnummer
    • Din PIN-kod (som du valde när du blev kund hos oss)
    • En engångskod (som du får via sms eller brev)
    • Du kan behöva styrka din identitet ytterligare när du hämtar Mobilt BankID, och då behöver du ha ett svenskt pass eller nationellt ID-kort tillhands. Du skannar din ID-handling i nedladdningsflödet för Mobilt BankID. 

    Du behöver också ha en mobil eller surfplatta som uppfyller systemkraven för BankIDs app.

    Läs mer om systemkrav hos BankID

    Ladda ner Mobilt BankID

    Installationsproblem?
    Kontakta då kundservice för hjälp

  • Har du problem med BankID?
    Gå till test.bankid.com för att testa ditt BankID och få hjälp med vanliga problem.

    Har du rätt inställningar i din webbläsare?
    • Uppdatera säkerhetsinställningar
    • Kontrollera att du accepterar cookies och javascript
    • Aktivera skript

    Om du behöver mer hjälp:
    Kontakta kundservice för hjälp.

Alla frågor och svar