Gå till innehåll

Viktig information

Just nu upplever vissa kunder problem med att se Mina dokument när de loggat in under Pågende ärenden. Det kan drabba dig som: 

  • Har ett godkänt lånelöfte. Lånelöftet är godkänt men visas ej. Vi ber dig att logga in vid ett senare tillfälle för att se och ladda ner ditt lånelöfte. 
  • Har gjort en bolåneansökan och är i steg 5, Lånehandlingar. Problem med att se dokument och lånehandlingar. Vi ber dig att logga in vid ett senare tillfälle för att se och ladda ner lånehandlingarna. Lånehandlingarna skickas som vanligt även hem till dig med post.

Vi jobbar just nu med problemet och hoppas kunna åtgärda det inom kort. 

Du kan fortfarande logga in

Störningarna påverkar inte dig som är i en annan del av en bolåneprocess hos oss. Du kan fortfarande ladda upp kompletteringar, besvara låneupplägg och svara på frågor om kundkännedom.

Gå vidare till inloggningen här >